Barbecue 2019 - 14 september

>>>> HIER BESTELLEN <<<<

Beste ouders, leden, vrienden en sympathisanten,

Graag verwelkomen wij jullie op onze jaarlijkse barbecue. Voor alle nieuwelingen die dit nog niet kennen of voor trouwe fans die even een opfrissertje van het geheugen nodig hebben, hieronder een klein woordje uitleg. U kan dit jaar uw buikje rond komen eten op zaterdag 14 september 2019 in het schooltje naast het scoutslokaal (Frans Standaertlei 54, te Ekeren).

U kan kiezen uit verschillende mogelijkheden voor het eten. Uiteraard serveren wij u met het grootste plezier onze vleesjes van de barbecue, maar natuurlijk voorzien wij ook vegetarische alternatieven. Voor een schappelijke prijs van 8 euro krijgen jullie toegang tot ons aanbod van salades, pasta's en dessertjes en u kan naar keuze vlees, vis en alternatieven bestellen via ons formulier

Wij hopen jullie allemaal talrijk te mogen ontvangen, want hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Tot dan,

De groepsleiding