Richtlijnen rond Coronavirus - 12/3

Beste ouders,

Sinds deze middag annuleert Scouts en Gidsen Vlaanderen alle activiteiten van jeugdbewegingen tot en met 31 maart. Dit heeft ook voor onze scouts enkele jammerlijke gevolgen:

• Mosselsouper
    Onze mosselsouper wordt afgelast. Alle personen die hebben ingeschreven, krijgen hun geld dit weekend teruggestort. Wij vragen u om ons even te tijd te geven dit in orde te brengen, aangezien we nu heel wat werk hebben.

• Weekends kapoenen/welpen/toto’s
    Ook de weekends gaan jammer genoeg niet door. We proberen deze te verzetten en houden jullie hierover op de hoogte.

• Vergaderingen
    De vergaderingen worden ook afgelast. Het is zowel zondag 22/3 als zondag 29/3 geen vergadering.

Wij hopen op jullie begrip te mogen rekenen en hopen jullie allemaal zo snel mogelijk terug te mogen verwelkomen op onze scouts.

Indien er nieuwe maatregelen bijkomen, brengen wij jullie hiervan op de hoogte. Wie in de tussentijd nog met vragen of ongerustheden zit, kan deze steeds naar ons mailen via a.

Stevige linker,

De groepsleiding