Septemberplanning

Beste ouders,

Omdat de maand september nogal afwijkt van onze 'normale' zondag van 14-17u zetten wij voor u hieronder de komende weekends op een rijtje.

1. Zondag 8 september 10-17u: Mastenbos
    Om het vorige scoutsjaar af te sluiten en de leiding van vorig jaar nog eens een dikke knuffel te kunnen geven, trekken we vandaag een hele dag naar het Mastenbos. De jonge takken (kapoenen, welpen, toto's) spreken om 10u af aan de parking ter hoogte van de Kalmthoutsesteenweg in Kapellen, de oudere takken leggen deze afstand af met de fiets en verzamelen dus om 9u30 aan het lokaal. Vergeet geen lunchpakket en voldoende drinken mee te nemen!

2. Zaterdag 14 september: Barbecue
    Wij nodigen jullie allemaal uit om mee te komen smullen op onze jaarlijkse barbecue. De leiding haalt de chef-kok in zichzelf naar boven en bereidt een heus feestmaal voor jullie. Inschrijven kan via onze website (zie het infobericht hieronder).

3. Zondag 22 september 14-17u: Overgang
    Vandaag wordt Hof de Bist omgedoopt in een waar strijdveld waar de overgangers strijden tegen de niet-overgangers om te laten zien dat zij het verdienen van tak te wisselen. Aan het einde van deze vergadering kennen jullie ook de nieuwe leidingsploegen, spannend!
    We verzamelen vandaag gewoon aan het lokaal.

4. Zondag 29 september: Mariaburgse Feesten
    Naar jaarlijkse gewoonte kan je ons vandaag vinden achter de toog van de Mariaburgse Feesten en is het dus jammer genoeg geen scouts. Je kan natuurlijk wel eens komen kijken naar onze coole scoutsstand en, voor de echte durvers, komen meedoen aan ons spel met de doe-mee kaart!

Na de maand september start het nieuwe scoutsjaar voor de nieuwe leden en vinden alle vergadering weer zondag van 14-17u plaats. Voor verdere info verwijzen wij jullie graag naar onze toeter die in de loop van volgende week online komt.

Stevige linker,

De groepsleiding