Toeter december-januari 2018-2019

Beste ouders,
Beste leden,

Allereerst 'nen dikke merci' voor jullie talrijke opkomst bij onze neem-je-mama-en-papa-mee vergadering. Jullie maakten van deze dag mede een succes. We kunnen eerlijk zeggen dat onze leidingsploeg erg verrast was door de competitieve geest en het uithoudingsvermogen van sommige mama's en papa's!
Voor degenen die zich hierbij niet aangesproken voelen, maak u geen zorgen, er waren langs onze kant ook mensen die maandagochtend nog stijve spieren hadden, dus met jeugdigheid heeft het niets te maken.

In deze Toeter zullen jullie zien dat de uren van de vergaderingen wel eens wat durven verschillen van de normale zondag van 14–17 uur. Dit heeft natuurlijk alles te maken met alle feestdagen die op komst zijn en jammer genoeg voor de meesten van ons ook nog die schitterende examens die daarop volgen. Een goede raad dus: neem uw agenda en noteer! Verder willen wij uw aandacht nog even vragen voor de volgende puntjes:

• Vergeet zeker het lidgeld voor uw zoon of dochter niet te betalen. Indien dit nog niet in orde is, gelieve dit dan zo snel mogelijk over te schrijven naar BE08 9796 3262 5113. Dit is uitermate belangrijk om te kunnen garanderen dat uw kind verzekerd is bij ongevallen die tijdens onze activiteiten gebeuren. Alle informatie over het lidgeld vindt u op de website en in het voorwoord van de vorige Toeter.
  • Onze scouts maakt sinds kort gebruik van TROOPER. Wanneer u online aankopen wil doen, kan u via de site van TROOPER onze scouts aanduiden als organisatie. Daarna wordt u doorgestuurd naar de website waarbij u wil bestellen. Het is zeker de moeite waard het eens te proberen, want het kost u niets extra, maar voor onze scouts zijn alle extraatjes welkom!

Verder rest ons niets anders te zeggen dan...

Prettige feesten en een gelukkig nieuwjaar wegens alle leiding van Scouts Mariaburg! Wij hopen jullie volgend jaar allemaal even enthousiast en 3 kg dikker (van alle krokketten en taarten) terug te mogen zien!

Stevige linker,

Elien, Silke, Kasper en Victor (groepsleiding)
Kaat, Tine, Vincent, Jorre, Kaat, Maarten, Jef, Margot, Rune, Olivier, Joke, Joren, Lore, Jelte, Wouter, Mirte, Ian en Elias

Toeterdecember-januari2018-2019

Je kan de nieuwe toeter hier vinden.