Trooper

Beste ouders,

In deze nieuwe periode van lockdown wordt er weer meer online gewinkeld. Daarom lijkt dit ons het ideale moment om Trooper nog eens te promoten.

Wat is Trooper?

Trooper is een organisatie die alle Belgische verenigingen wil ondersteunen. Dit doen ze aan de hand van talloze partnershops, die de verenigingen ondersteunen door een klein deel van het aankoopbedrag aan de vereniging van jouw keuze te schenken.

Waarom zou ik Trooper gebruiken?

Zoals we hierboven al even aanhaalden, krijgt scouts Mariaburg een klein deel van je aankoopbedrag indien je gebruik maakt van Trooper. Belangrijk hierbij is dat jij als klant niets extra hoeft te betalen. Het bedrag dat onze kant opkomt, komt rechtstreeks van de aangesloten winkels. Jij betaalt dus niets extra en wij verdienen er een centje mee bij, een win-win situatie dus!

Hoe doe ik dat dan?

1. Vooraleer je aan je online aankopen begint, open je de pagina van scouts Mariaburg op Trooper. We geven hem hier al even mee: https://www.trooper.be/nl/trooperverenigingen/scoutsmariaburg.

2. Als je deze pagina opent, kan je de webshop van je keuze invoeren. Je wordt naar hun website geleid en kan daar je aankopen doen.

3. Jij betaalt je online aankopen. De shop weet welke vereniging jij hiermee wil steunen en zorgt ervoor dat jouw bijdrage bij ons terecht komt!

Stevige linker en alvast ‘nen dikke merci’,

De leidingsploeg